Mystery Shopping

"Waarmee kan ik u helpen?"

Er zijn tientallen richtlijnen zoals deze die u uw medewerkers in de loop der jaren hebt meegegeven. En u vermoedt dat ze deze nog steeds toepassen. Althans die richtlijnen die u zelf kan observeren: het dragen van een naambadge, het begroeten van de klant met een glimlach,…

Weet u echter nog zeker of ze de promotie van de maand steevast en correct voorstellen? Vragen ze tijdens de behoefte-analyse naar het beschikbare budget van de klant? Volgen ze uw prospecten rigoureus op?

Bedrijven als Kia, Mazda, Lukoil, Leonidas, Cardoen, Q8 en talloze anderen vertrouwen al jaren op de competenties van de mystery shoppers van Scanco. Om structureel na te gaan of de klantgerichtheidsnormen worden toegepast door hun front office medewerkers.

De Mystery Shopping Reporting App van Scanco biedt visueel aantrekkelijke en overzichtelijke resultaten van de uitgevoerde mystery shoppings per land, regio, dealer en medewerker. Online, beveiligd en steeds vergelijkbaar met de vorige resultaten.

Deze resultaten worden door verscheidene klanten gebruikt om bonussen uit te keren voor de topscoorders. Of als basis voor klassikale opleidingen en indivuele coachings waar het de te verbeteren elementen betreft.

Scanco Mystery Shopping
in cijfers

 

Projectverantwoordelijken

 

Landen

België, Nederland, Luxemburg

 

Quality Controllers

 

Regioverantwoordelijken

  jaar

Retail-ervaring

+  

Mystery Shoppers

Methodes

Mystery Shopping

Na het uitvoeren van de mystery shoppings worden de resultaten online ingevoerd in de Mystery Shopping Reporting App en gepresenteerd aan uw directie. Deze resultaten kunnen door u worden gebruikt als basis voor uw opleidingsplan, individuele coachings enz.

Mystery Shopping met Direct Feedback

Onze mystery shoppers hebben een doorgedreven opleiding coaching gevolgd. Indien u wenst kunnen ze onmiddellijk na de mystery shop zich kenbaar maken en samen met uw medewerker de resultaten overlopen en feedback geven. Een mini coaching met maximum impact.

Proces

1

Vergrendelen van de normen met uw directie

2

Opstellen Mystery Shopping scenario’s

3

Creatie Online Database

4

Interne opleiding Scanco Mystery Shoppers

5

Uitvoering en online tussentijdse rapportering

6

Kwaliteitscontrole

7

Presentatie van de finale resultaten

Referenties

  • KBC
  • Leonidas
  • Rexel
  • D'ieteren
  • Panos
  • Lukoil
  • Securitas